.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری شرور معروف در غرب مازندران

آخرین عضو متواری باند غرب وحشی در چالوس دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نوشهر، باتلاش ماموران انتظامی چالوس عضو شرور و سارق حرفه ای و آخرین بازمانده اصلی از باند مخوف و متلاشی شده غرب وحشی در دام عدالت گرفتار شد.

سرهنگ علی فقیه عبدالهی رییس پلیس شهرسان چالوس در جمع اصحاب رسانه های گروهی منطقه با اعلام خبر فوق گفت" : افشین . ر" فرزند ابراهیم شرور و سارق حرفه ای از باقی مانده اعضای معدوم باند غرب وحشی در سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی پلیسی در مخفیگاهش در یکی از مناطق چالوس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود : در پی چند فقره سرقت مسلحانه - زورگیری و راهزنی همراه با ایجاد رعب و وحشت در چالوس با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله جلسه شورای فرماندهی انتظامی در ستاد چالوس تشکیل شد. درهمین راستا با شگردهای تخصصی و بکارگیری مخبرین مطلع شدیم در اتفاقات مذکور متهم نامبرده شده نقش دارد. طبق استعلام از مراکز ذیصلاح مشخص شد افشین - ر که در پی اعدام اعضای اصلی باند غرب وحشی به حکم محاکم قضایی در اردکان یزد دوران محکومیتش را در تبعید می گذراند از آنجا به نقطه ای نامعلوم متواری شد .

این مقام آگاه انتظامی چالوس ادامه داد: متهم طی این مدت از اعمال خلاف قانون در شهرهای مختلف کشور دست بردار نبود تا بالاخره با چهره مبدل به صورت کاملا پنهانی وارد غرب مازندران شد و در چندین پرونده سرقت مسلحانه - زورگیری و راهزنی و مزاحمت برای نوامیس مردم در شهرهای عباس آباد - تنکابن و رامسر و... نقش مستقیم ایفا نمود.

سرهنگ فقیه عبدالهی تصریح کرد : در نهایت با تلاش شبانه روزی پرسنل زبده آگاهی و ماموران اطلاعات و امنیت عمومی چالوس در عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقطه ای از شهرستان شناسایی و دستگیر شد .از مخفیگاه وی نیز مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف وضبط گردید .

وی گفت: تحقیقات پلیسی در این زمینه کماکان ادامه دارد .

گفتنی است حدود 5 سال قبل بزرگترین باند جنایتکار موسوم به غرب وحشی به سردگی مهدی شمس و اسکندر مقصودی معرف به عباسی با جنایتهای بیشماری از جمله قتل - کلاهبرداری - تجاوز به نوامیس مردم - راهزنی و سرقت مسلحانه - قاچاق مشروبات الکلی و موادمخدر و سلاح و مهمات و ترور و... داشتند با عملیات مشترک نیروی اتتظامی و ادارات اطلاعات شهرستانهای نوشهر و چالوس و تنکابن در درگیری مسلحانه متلاشی شدند .
بیش از 10 نفر از فعالان اصلی این باند مخوف در سلمانشهر (متل قو ) و نور به دار مجازات آویخته شدند. لازم به ذکراست "افشین . ر" از نزدیکان کشتی گیر معروف مازندرانی و عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامد 20 اسفند 1392
اسکندر ای کاش الان بودی تا یه سری بچه سوسول برای ما شاخ دار نشن
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
کی گفت عباسی شرور بود..اون مرد بود شماها نامردین که یه مشت دروغ تحویل مردم میدید..خدا سزاتون رو میده
22222 20 خرداد 1393
همه رو باید بکشن همشون بیناموسی کردن روحشون تو اتیش
نا شناس 7 آبان 1394
عشق هرچی فیروزکوهی ریکا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.